biuletyna.blox.pl

Wpis

środa, 27 marca 2013

0179 LARS BOELKE Z C&A O KONKURSIE THE REIMAGINE DESIGN CHALLENGE

 

 

C&A The Reimgine Design Challenge

 

 

 

[B] Skąd pomysł na konkurs? Skąd nietypowa forma – wykreuj strój z plastikowych naczyń? Czemu odzieżowa sieciówka, produkująca dla każdego, proponuje ośmiorgu młodych twórców konkurs o takich zasadach?

 

[LB] W Reimagine Design Challenge chodzi o przemianę codzienności w coś nadzwyczajnego. To jest dokładnie to, C&A oferuje: zmienić swoje codzienne ciuchy na coś niezwykłego, gdy tylko masz ochotę. Bądź kreatywny i użyj wyobraźni, a wtedy każdy zwykły dzień przyniesie ci coś niezwykłego - tak jak nasza moda.

 

 

 

 

 

[B] Jakie są zasady konkursu?

 

[LB] Bardzo proste: każdy projektant dostał pudełko sztućców i został poproszony o stworzenie z nich ubrania bądź akcesorium. Nie było żadnych ograniczeń prócz tych stworzonych przez wyobraźnię. Projektanci pokazywali kolejne etapy powstania swoich prac w krótkich filmach i oczywiście na Facebooku. Jak do tej pory jesteśmy zadowoleni z zainteresowania, jakie wzbudza konkurs i pod dużym wrażeniem prac, które zobaczyliśmy. Są naprawdę świetne!

 

 

 

 

[B] W jaki sposób wybraliście przedstawicieli ośmiu europejskich państw, których zaprosiliście do udziału?

 

[LB] Szukaliśmy aspirujących projektantów, którzy chcieliby dzielić z nami podróż. Więc, w końcu, zebraliśmy tę ósemkę. Jeśli chodzi o wybór konkretnych państw, to chcieliśmy rzucić prawdziwie europejskie wyzwanie odzwierciedlające różne kręgi kulturowe, ale oczywiście pamiętaliśmy, że wybierane kraje muszą także odgrywać ważną rolę jako rynki zbytu C&A.

 

 

 

 

 

[B] Jakie korzyści mogą odnieść zaproszeni twórcy z udziału w Waszym konkursie?

 

[LB] Cóż, to ty raczej powinnaś zapytać o to artystów:-) W każdym razie, uważamy, że korzyści może być kilka. Po pierwsze, przyciągną uwagę szerszej publiczności i kręgów sztuki. Po drugie, mają możliwość, aby poszerzyć swoje kontakty o innych projektantów i blogerów lub media piszące o konkursie. A poza tym, artyści mówili nam, że było dla nich interesującym wyzwaniem przekształcić codzienne przedmioty w dzieła sztuki związane z modą.

 

 

 

 

[B] Czy myślicie o podobnych inicjatywach na przyszłość? Czy C&A chce wspierać młodych artystów, czy to tylko jednorazowa akcja reklamowa?

 

[LB] Jako że jesteśmy całkiem zadowoleni z rozwoju tego konkursu, z łatwością możemy sobie wyobrazić kolejne, związane z projektowaniem lub podobne, wydarzenie w przyszłości. Ale nie mamy jeszcze konkretnych planów.



 

 

 

 

 






Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
biuletyna
Czas publikacji:
środa, 27 marca 2013 19:55

Polecane wpisy

Trackback