biuletyna.blox.pl

Wpis

czwartek, 28 lutego 2013

0174 PRZED FASHION WEEK: HANGER

 

 

Hanger

 

 

[B] Trzy projektantki – jedna marka. Jak pracuje się Wam razem? Czy zdarzają się konflikty, a jeśli tak, to czy ożywiają atmosferę, inspirują, czy dezorganizują? Jak wygląda Wasz sposób pracy?

 

[H] Owszem, pracujemy we trójkę, jednak każda z nas ma określoną funkcję w firmie i nie chodzi tylko o projektowanie. Przy zakładaniu marki, była to pierwsza rzecz jaką ustaliłyśmy, każda z nas ma odpowiedzialna jest za co innego. Poza tym dwie z nas projektują odzież, a trzecia akcesoria, jest to już pewnego rodzaju podział obowiązków. Wspólnie zbieramy inspiracje, dyskutujemy na temat klimatu kolekcji nad którą akurat pracujemy, ustalamy kolorystykę, tworzymy moodboard, który jest pierwszym etapem naszej pracy. Później każda z nas zasiada za swoim stołem, w ciszy lub ze słuchawkami, w których płynie ulubiona muzyka i zaczyna się projektowanie, szkicowanie zbieranie pomysłów. Pod koniec dnia robimy spotkania i omawiamy powstałe projekty, co nam się podoba, co należałoby poprawić lub co kompletnie nie wpisuje się w naszą wizję. Oczywiście, jak w każdym zespole obcującym ze sobą 24 godziny na dobę ( mieszkamy razem) zdarzają się wszelkiego rodzaju konflikty i to dosyć często. Takie kłótnie, sprzeczki są dla nas jak najbardziej twórcze, ponieważ w czasie takiej burzy mózgów, wymianie poglądów powstają najlepsze pomysły i projekty. Nasze kłótnie są gorące ale po wybuchu emocji szybko nam przechodzi...

 

 

 

 

[B] Wasza poprzednia kolekcja spotkała się z ciepłym przyjęciem. Czy pozytywnie opinie dodają zapału, czy może wysoko ustawiona poprzeczka trochę straszy?

 

[H] Pozytywne opinie na temat naszych projektów nakręcają nas do jeszcze bardziej wytężonej pracy, ciągłego wymyślania czegoś nowego, tak żeby kolejna kolekcja wzbudzała podobne lub większe zainteresowanie. Poprzeczka ustawiona jest wysoko ale mamy zamiar ją przeskoczyć :)

 

 

 

 

[B] Czy wszystko jest już gotowe? Czy możemy spodziewać się podobieństw do ostatniej kolekcji?

 

[H] Ooo...kolekcja, którą będzie można zobaczyć w kwietniu na scenie Off Out Of Schedule będzie zdecydowanie inna od poprzedniej, przede wszystkim jeśli chodzi o kolorystykę, zwiększyłyśmy również ilość i przeznaczenie asortymentów skórzanych. Nie odchodzimy jednak od swoich eksperymentów z konstrukcją i formą odzieży, nadal będzie dużo dekonstrukcji i asymetrii.

Jednak kolor będzie odgrywał znaczącą rolę! Zapraszamy na pokaz marki HANGER!

 

 

 

 

[B] Jakie są Wasze sposoby na promocję? Udział w targach, współpraca z blogerami, portale społecznościowe – co o tym myślicie? Czy uważacie, że świetny krój i dobry materiał wystarczy, by zdobyć klientów?

 

[H] Wychodzimy z założenia,że jeśli chodzi o promocję trzeba korzystać z każdej okazji, która daje możliwość zaprezentowania się szerszej publiczności. Oczywiście warto pokazywać się w miejscach, magazynach, portalach internetowych, które wpisują się w filozofię marki, jej charakterystyczny klimat i nastrój. W dzisiejszych czasach bardzo dobrym rozwiązaniem, szczególnie dla początkujących marek są wszelkie internetowe platformy sprzedażowe, które dają duży zasięg, a pokazywanie na nich swoich ubrań jest nieodpłatne. Poza tym wszystkie targi modowe i to nie tylko te, które odbywają się w największych, polskich miastach ale i w tych mniejszych, gdzie ich mieszkańcy często z większą ciekawością czekają na projekty młodych, zdolnych.

Targi oprócz zdobycia nowych klientów dają możliwość nawiązania znajomości z innymi projektantami, stylistami czy redaktorami mody. Blogerzy i ich strony to kolejny bardzo dobry sposób na promocją, ponieważ blogi czyta dziś więcej osób niż modowe magazyny, współpracujemy z blogerami, którzy mają określony styl, którzy będą się w naszych ubraniach dobrze się czuć i wyglądać, utożsamiać się z filozofią HANGER'a. Świetny krój i dobry materiał nie wystarczy, na rynku panuje duża konkurencja, coraz więcej projektantów inwestuje w dobre tkaniny, ponieważ odbiorca jest coraz bardziej świadomy i oczekuje dobrego materiału i wykonania w rozsądnej cenie. Tym czymś co przyciągnie klienta musi być POMYSŁ, coś, czego nie można znaleźć gdzie indziej, coś co wyróżni markę na tle modowego tłumu. Jeżeli połączymy świetny krój, dobry materiał, jakość wykonania i powalający oryginalnością pomysł mamy sukces! :)

 

 

 

 

Strona internetowa.

Facebook.

 


 








Szczegóły wpisu

Tagi:
Kategoria:
Autor(ka):
biuletyna
Czas publikacji:
czwartek, 28 lutego 2013 20:50

Polecane wpisy

Trackback